17 Kasım 2017 Cuma

GRATİS'in BEKLENEN BÜYÜK İNDİRİMİ & ALDIKLARIM

Malum Gratis' in müşterilerin gönlünde yer etmesini sağlayan, her sene aynı dönemlerde yaptığı geniş çaplı indirimleridir.
Daha önceki yıllarda da her ürününü dahil ettiği indirimlerden edindiğim alışveriş tecrübesi doğrultusunda oldukça soğukkanlı olduğumu sanıyordum ta ki bana en yakın Gratis şubesinden içeri girene dek. Mübalağasız bir girdabın ortasında buldum kendimi. Mağazanın içindeki sıra mitokondrinin içindeki kristalar gibiydi. Bu sıranın etrafını tavaf ederek alışveriş yapan insanlar ile kalabalık dayanılmaz düzeydeydi. Elbette bu durum dirençli ve inatçı Türk insanını yıldırmaya yetmeyecekti.

Yılmadım! Gerçekten temel olan birkaç parçayı alıp mağazayı bir tur dolaştıktan sonra sıraya girdim. Sıra arkadaşlarımla biraz ahbaplık ettikten sonra listemdeki diğer kalemleri almak üzere çıktım önce karaborsa olan sepetlerden aldım, bunun için bile birkaç dakika beklemem gerekti. Arada sırada yerime dönmek suretiyle turlayarak alışverişimi tamamladım. Yaklaşık 35-40 dakika sırada geçti. Bu süre içerisinde aldıklarımı sindirdim ve abartmamaya çalıştım. Gerçekten o "herşey indirimde" düşüncesi ve kozmetik kıtlığından çıkmışcasına abartan tipleri görmek insanı zıvanadan çıkartmaya yetiyor.

Neyse bugüne yetişemeyenler için yazıyorum, yarın neler alabilirsiniz alternatif ürünleri içeren alışverişimin size fikir verebileceğini sanıyorum. Çünkü ben zaten ihtiyacım olan, bir süre önce bitmiş olan ya da kısa bir süre içinde bitecek olan ihtiyaçlarımı listelemiştim ve bu alışverişi bekliyordum. Listemin dışına çıkmadım sadece adetler değişti. Bu nedenle vicdanım rahat ve mutluyum.

Hadi başlayalım...

1) Orkid Infinity: 1 paket normal ve 3 paket gece olmak üzere 4 paket aldım. 4,95 TL' ydi paket fiyatı ve bu rakam daha önceki indirim alışverişlerimi karşılaştırınca bu ürünün lansman döneminde bile bu fiyata almamıştım diyebilirim.

2) Ipana Diş Macunu 3 Boyutlu Beyazlık: Bunu zaten kullanıyordum. Aslına bakarsanız diş macununa acil ihtiyacım yok ve zaten önümüzdeki hafta Ağız Bakım Haftası olduğu için Migros'ta indirim olacağını düşünüyorum. Malum Migros indirimleri drugstorelardan daha avantajlı olduğu için ağız bakım ürünlerinden sembolik olarak ihtiyaç listemde yer alanlardan tek kalemi aldım. İstikrar budur. Fiyatı 5,25 TL.

3) Benri Organik Hidrofil Pamuk: Hem organik hem de organik olmayan pamuk daha önceki alışverişlerimden yeterince var aslında bu nedenle sadece 1 paket almakla yetindim. İnsanlar sepetlerinin tabanına pamuktan istinat duvarı çekiyorlardı. İlginç. Fiyatı 2.45 TL.

4) Penti Natura Koton Külotlu Çorap: Bir kadının en temel giyim unsuru siyah külotlu çoraptır malum. Ben de külotlu çorap hastasıyım zaten ve rengi ne olursa olsun uygun fiyatlı buldum mu kaçırmam, Bu gayet güzel bir fırsattı keşke başka renkleri de olsaydı. Fiyatı 4.85 TL.

5) Benri Kulak Temizleme Çubuğu 200 ADT: Yine kişisel bakımın temel kalemlerinden biri, evde vardı ama yedekledim çünkü bunların bile fiyatları normalde çok yükseldi. İhtiyaç halinde alırken gözyaşı dökmek istemiyorum. Fiyatı 1.45 TL

6) Dove Sabun: Exfoliate ve klasik olmak üzere 2 çeşidini aldım. Duşta kullanıyorum, evde her iki çeşidinden de en az 30'ar kalıp olmasına rağmen aldım çünkü ben hediyelerimin içine birer kalıp sabun eklerim ve bu genellikle Dové olur. Fiyatları 1,95 TL.

7) Penti Pantolon Çorabı: Diz altı çorap da elbette hayat kurtaran bir diğer parça ben de 2 paket aldım çünkü 0,80 kuruşa geldi tanesi. Pişman değilim.

8) Nexcare Yara Bandı: Yara bandı evde az kalmıştı, hazır indirim varken birkaç çeşit birden aldım. Hangisinin performansından memnun olursam onunla yoluma devam edeceğim. 8'li paket ve fiyatı 1.60 TL.

9) Benri Yara Bandı: Şeffaf ve klasik olmak üzere 2 verisyonunu da aldım. Denemek için şeffaf olan 1,25, klasik olan 1,75 TL.

10) Benri 10'lu Cep Mendili: Mendil konusunda kalite algım Selpak ve diğerleri olarak ikiye ayrılıyor. İşlevsellik olarak da bu şekilde kullanıyorum. Gayet uygun fiyatlı ve acımadan kullanabilirim. 2,45 TL.

11) Eklips Fondöten Fırçası: Kedi dili şeklindeki bu fırçayı uzun zamandır gözüme kestirmiştim, denemek için aldım. Maske sürmek için kullanacağım. Fiyatı 3.95.

12) Pretty By Flormar Styler Dudak Kalemi 209: Bu da uzun zamandır almayı düşündüğüm ve bu indirimi beklediğim bir üründü. Rengine hayran kaldım ama bu noktada gıcık olduğum bir durum var. Gratis tüm ürünleri deli gibi bantlıyor, bu ürün de aynen öyle bantlıydı ve eve geldiğimde ucunun açıldığını fark ettim çok sinirliyim. Tamam insanımız saygısız ama sen ne diye kullanılmış ürünü bantlayıp koyarsın ki? Fiyatı 2.45 TL.

13) Pastel Oje 251: Bu renk yeni sayılır ve ben çok beğendim. Geçen ojelerin de dahil olduğu Watsons indiriminde bu rengi bulamamıştım. Bu alışverişte buldum ve aldım. Fiyatı 1,95 TL

Minimal alışverişim ve manzumesi




Benim için gerçek manada ihtiyaç alışverişiydi. Daha önce Gratis'in yaptığı bu büyük indirimlerde bütçemin sınırlarını zorlardım. Bu sefer gayet ölçülüydüm. Kendimi tebrik ediyor darısı başınıza diyorum.

PART2

İndirimin ikinci ve son gününde yine gittim bu sefer ölümüme susamış olmalıydım gerçekten bazı zamanlar kendime hayret ediyorum. Aldıklarıma gelince:

1) Palmolive Thermal Spa Banyo Sabunu: Kokusunu sevdiğim için aldım. Sabun zaafım var zaten ve dayanamadım. Fiyatı 2,95 TL.

2) Orkid Infinity Gece ve Normal: Dün almalara doyamamışım demek ki. Yıllık bir stok oldu. Bir de bu serinin ücreti yüksek ve her geçen gün biraz daha artıyor bu nedenle de bu fiyattan bulunca kaçırmak istemedim.

3) Eklips Göz Farı Fırçası: Yeni takıntım makyaj fırçaları. Ama esas göz farı fırçasına takıldım. Bu fırçayı daha önceki indirimlerde bulamamıştım, bulunca kaçırmak istemedim.

4) Wilkinson Xtreme Beauty Tıraş Bıçağı: İhtiyaçtı ve dün karar verememiştim hangisini almam gerektiğine. Bakalım deneyip karar vereceğim. 4'lü paket ve kaliteli bişeye benziyor. Umarım memnun kalırım fiyatı 7,90 TL.

5) Dové Sabun Shea Butter: Dové sabun ilk çıktığında ben çocuktum ama o günden beri evimizden hiç eksik olmaz. Her çeşidini mutlaka almış kullanmışımdır ama bu shea butter'ın kokusu benim favorim umarım bunu piyasadan kaldırmazlar. Çok güzel. Fiyatı 1,95 TL.

6) Doğadan Armutlu Beyaz Çay: Cam şişede, beyaz çay olduğu için aldım. Fiyatı 1,45 TL.

7) Nescafe Xpress Latte & Choco: Madem o kadar bekledim değsin bari diyerek aldım. İyi de ettim Rossmann'da fiyatı beş liraya yakındı. Gratis indirimli fiyatı ise 2,45 TL.

8) Eti Karam Bitter: Enerjimi tazelemek için aldım. Tanesi 75 kuruş.

Nasıl olduğu konusunda herkesin deneyimi ve fikri farklıdır elbette ama iki gündür sırada o kadar tatlı insanlarla tanışıp kaynaştım ki. Kadın dayanışması ne güzel bişey ya. Hele ki milletin birbirini tırmaladığı bir ortamda bunun örneklerini görmek harika. Nezaketi ve eğlenceyi elden bırakmayın, her koşulda insan olduğunuzu unutmayın.

Bir sonraki alışveriş macerasında görüşmek üzere... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder